Παράπονα

Παράπονα/καταγγελίες μπορούν να κατατεθούν αυτοπροσώπως ή να αποσταλούν:

  • μέσω ταχυδρομείου στο Υπουργείο Τουρισμού – Διεύθυνση Ποιοτικών Προτύπων – Τμήμα ΜΗ.Τ.Ε. και Διαχείρισης Παραπόνων, Αμαλίας 12, Τ.Κ.105 57, Αθήνα ή μέσω fax: 210 3736131 και
  • με e-mail μέσω της κεντρικής σελίδας του Υπουργείου Τουρισμού touristcomplaints@mintour.gr.
  • τηλεφωνικώς στο 1572

Για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των τουριστών/καταναλωτών μπορείτε να ενημερωθείτε από τη σχετική σελίδα του Υπουργείου Τουρισμού:

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ & ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΑ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ